Офіційний форум інформаційного ресурсу
Складання бюджетних запитів на 2020 рік - Версія для друку

+- Офіційний форум інформаційного ресурсу "Реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ" (https://vatforum.minfin.gov.ua)
+-- Форум: підтримка ГРК (https://vatforum.minfin.gov.ua/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Форум: Загальні питання (https://vatforum.minfin.gov.ua/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Обговорення: Складання бюджетних запитів на 2020 рік (/showthread.php?tid=1793)



Складання бюджетних запитів на 2020 рік - GRK_admin1 - 09-04-2019

Завантаження БЗ  в АІС ГРК

1. Створити дамп БД АІС ГРК за допомогою p_exp_full_db.cmd  та зберегти його в архіві.
2. Встановити оновлення upd_1.00.56.rar, що розміщено за посиланнямhttps://vatforum.minfin.gov.ua/showthread.php?tid=1791
3. Скачати файл з довідниками для бюджетних запитів Для_БЗ_на_2020_.rar  за посиланням: https://cloud.minfin.gov.ua/index.php/s/3nkBUHb8TxChBm3
4. Розархівувати файл  Для_БЗ_на_2020_.rar  та отримані файли скопіювати в папку «C:\Program Files (…)\AIC KIT-XXI\IMPEXP\Imp».
5. Завантажити до системи довідники, ГОВ та закон із змінами: 
Увійти до системи з правами адміністратора та за шляхом: \Обмін інформацією\ Завантаження\Універсальний модуль завантаження даних відмітити "галкою" довідники та натиснути "Завантажити" (відповідно до п. 4.9.4. Керівництва користувача).
6. В Управління версіями бюджетів\Список бюджетів системи для бюджету 2020 року 
натиснути кнопку "Перелік програм", відмітити "галками" потрібні програми на 2020 рік, що закріплені за розпорядником (особливо важливо для другорядного відмітити тільки свої програми!!!) потім «Далі»«Зберегти та вийти»  (відповідно до п. 4.2.1.4. Керівництва користувача).
7. Надати користувачам доступ до бюджету на 2020 рік: 
Увійти до системи з правами адміністратора та за шляхом:  \Управління версіями бюджету\Права користувачів  та надати користувачам системи доступ до версії бюджету на 2020 рік в відповідно до п.4.2.2. Керівництва користувача.
8. Затверджений бюджетний запит надіслати до Мінфіну на адресу budget@minfin.gov.ua


RE: Складання бюджетних запитів на 2020 рік - Kosenko Olena - 09-05-2019

Huh 
А де скачати форми бюджетного запиту?


RE: Складання бюджетних запитів на 2020 рік - smith - 09-05-2019

(09-05-2019, 08:30 AM)Kosenko Olena Написав: Huh 
А де скачати форми бюджетного запиту?

Їх не потрібно качати. Вони заповнюються в програмному продукті АІС ГРК. Звідти ж друкуються.


RE: Складання бюджетних запитів на 2020 рік - Kosenko Olena - 09-05-2019

(09-05-2019, 10:51 AM)smith Написав:
(09-05-2019, 08:30 AM)Kosenko Olena Написав: Huh 
А де скачати форми бюджетного запиту?

Їх не потрібно качати. Вони заповнюються в програмному продукті АІС ГРК. Звідти ж друкуються.

Дякую! Питання було про додатки 4-5. 
(у пункті 5 переліку додатків до Інструктивного листа є інформація, що всі додатки на сайті Мінфіну).


RE: Складання бюджетних запитів на 2020 рік - smith - 09-06-2019

(09-05-2019, 02:08 PM)Kosenko Olena Написав:
(09-05-2019, 10:51 AM)smith Написав:
(09-05-2019, 08:30 AM)Kosenko Olena Написав: Huh 
А де скачати форми бюджетного запиту?

Їх не потрібно качати. Вони заповнюються в програмному продукті АІС ГРК. Звідти ж друкуються.

Дякую! Питання було про додатки 4-5. 
(у пункті 5 переліку додатків до Інструктивного листа є інформація, що всі додатки на сайті Мінфіну).
У цій темі: https://forum.minfin.gov.ua/showthread.php?tid=1792


RE: Складання бюджетних запитів на 2020 рік - Andrew - 09-13-2019

Доброго дня.
Під час опрацювання бюджетного запиту на 2020 рік, нами як користувачами АІС ГРК виявлено низку проблемних та неузгоджених питань, які потребують обов’язкового вирішення для подальшого безперебійного та зручного використання даного програмного продукту (далі – КІТ).
З метою систематизації даних надаємо інформацію по блокам.
Форма 2020-2
1) Розділ 3 пункти: 3.1; 3.2; 3.3 (мета, завдання, підстави реалізації бюджетної програми) – доцільно, щоб дані «підтягувались» з паспортів бюджетних програм в останній редакції. Наскільки ми зрозуміли, КІТ підтягує ці блоки з минулорічного бюджетного запиту, а це не логічно відповідно до суті програмно-цільового методу бюджетного процесу. Навіть, якщо за цей період відбулися певні зміни, які не потрібно відображати в бюджетному запиті – на нашу думку такий варіант траплятиметься не часто.
2) Розділ 5 пункт 5.1. (видатки за КЕКВ у 2018-2020).
2018 рік (звіт) – зведені звіти подаються нами до органів ДКСУ на початку бюджетного року, у тому числі в розрізі КПКВ, КЕКВ і т.д. Оскільки ДКСУ подає звіт про виконання Державного бюджету України в тому числі до Мінфіну, було б зручніше, якби дані звітності автоматично «підтягувались» разом з довідниками під час відповідного оновлення;
2019 рік – логічно і доцільно «підтягувати» інформацію з паспортів бюджетних програм на початок року (п.4 паспортів бюджетних програм «обсяг бюджетного призначення в розрізі КЕКВ»).
3) Розділ 6 пункти 6.1 – за аналогією, логічно і доцільно «підтягувати» інформацію з паспортів бюджетних програм на початок року (п.4) та зі звіту по паспорту бюджетної програми за минулий рік (п.5 – касові).
4) Розділ 7
пункт 7.1 Результативні показники бюджетної програми у 2018-2020 роках - за аналогією, логічно і доцільно «підтягувати» інформацію з паспортів бюджетних програм на початок року і тільки звідти. Наразі КІТ «тягне» показники звідти та, більш за все, з попереднього бюджетного запиту. Це, мабуть, було зроблено для спрощення пошуку необхідної інформації (для того щоб мати вибір, які показники застосовувати), однак на практиці приводить лише до плутанини та незручності у виборі показників, в тому числі за рахунок «задвоєння» схожих показників та суцільне задвоєння та збиття їх нумерації. Пропонуємо залишити лише «підтягнення» з паспортів бюджетних програм, а додаткові показники у разі необхідності виконавець відпрацює самостійно;
пункт 7.2 – аналогічна ситуація. Пропонуємо опрацювати варіант «автоматичного підтягування» показників з опрацьованої форми 7.1.
5) Розділ 8 – можливо є сенс ввести «небаланс» (додаткову перевірку) по цьому розділу з КЕКВ 2110 «Оплата праці». Буде додатковий контроль на 2020-2022 роки, якщо раптом внесли зміни по КЕКВ в межах граничних показників, а про 8-му форму з тих чи інших причин забули.
6) Розділ 12
пункт 12.1 – «затверджено з урахуванням змін» – розпис зі змінами на кінець року, в Мінфіні всі дані по КЕКВ є. «Касові видатки», «кредиторська заборгованість» – та сама ситуація, що й з Розділом 5, п. 5.1. Всі ці дані є у Мінфіна, логічно та набагато простіше завантажувати їх разом з довідниками, аніж набивати вручну виконавцям;
пункт 12.3 - «Касові видатки», «кредиторська заборгованість» – та сама ситуація, що й з пунктом 12.1

По формах 2020-1 та 2020-3 проблемних питань, які б потребували втручання в КІТ, нами не зафіксовано.

Розуміючи наявність графіка бюджетного процесу, що безпосередньо впливає на черговість та логіку певних оновлень КІТа, готові розпочати дискусію щодо порушених проблемних питань для винайдення прийнятного компромісу. З нетерпінням чекаємо відповіді, оскільки у зв’язку з постійним обмеженням терміну подання інформації до Міністерства фінансів під час опрацювання проекту бюджету, такі неузгоджені нюанси забирають багато часу та можуть призвести до несвідомого викривлення наданої інформації.
Принагідно висловлюємо подяку за постійну оперативну допомогу щодо запитуваної інформації під час опрацювання даних у КІТі на відповідному форумі та в телефонному режимі.
Гарного дня.